utorok, 1. marca 2016

Nude líčenie s modrým detailom

Ahojte baby, určite viete, že nude líčenie patrí medzi moje najobľúbenejšie. Toto líčenie som vytvorila hlavne pomocou paletky Naked od Urban Decay. Paletku nemám veľmi dlho a zatiaľ som s ňou líčila častejšie kamarátky ako seba. Neviem sa nejako odpútať od mojej obľúbenej paletky Zoeva Naturally yours. Dala som však paletke šancu a myslím si, že to dopadlo celkom dobre a že po paletke budem siahať čoraz častejšie.


Najskôr sa chcem ospravedlniť za pozadie. Líčila som sa večer a nikde inde v byte nemáme dobré svetlo, len pri kozmetickom stole, takže som si nevedela vyberať.



Potup:
Najskôr som naniesla primer pod očné tiene Artdeco. Skoro na celé líčenie som použila paletku Naked. Do záhybu som použila odtieň Naked. Na pohyblivé viečko som naniesla odtieň Smog a ku mihalniciam som dala ešte odieť Darkhorse. Všetko som rozmazala veľkým čistým štetcom. Do vnútorného kútika išiel odtieň Half baked. Na spodné viečko som použila tiež Darkhorse. Na modrý detail som použila ceruzku Sephora odtieň Summer Cruise Turquoise. Potom prišla na rad paletka Zoeva Naturally yours a čiernym tieňom som spravila linku na hornom viečku a svetlý béžový tieň som dala pod obočie. Vnútornú spodnú linku som zosvetlila ceruzkou Catrice Made to stay inside eye. Linkou Loreal Super liner vo fixe som obtiahla už spravenú linku z očného tieňa. Mihalnice som vytočila a použila som maskaru Max Factor Masterpiece Max. Obočie som upravila ceruzkou Catrice Date with Asthon. 


Pleť som hydratovala a na rozšírené póry som aplikovala Mac Prime skin refined zone. Nasledoval makeup Rimmel Wake me up v odtieni 100. Všetko som zapudrovala púdrom theBalm. Veľmi ľahko som použila aj bronzer/rozjasňovač  Revlon 030 Bronze Glow. Na pery prišiel matný rúž od Astor Elegant Nude. Všetko som prestriekala NYX Matte Finish sprejom a vyrazila som do ulíc :). 






Kedy ste naposledy vytiahli von nude líčenie? Sú jemné hnedé tóny vaše obľúbené? 


9 komentárov:

  1. To jsou teda ale nádherné odstíny!! No, já teda kamarádka s hnědými odstíny vůbec nejsem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So in love with your blog! Follow for follow on gfc? Let me know! I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé líčení na běžný den, moc se ti povedlo, ta šedomodrá spodní linka tomu dodala šmrnc. Miluji nude barvy, dá se s nimi v líčení experimentovat a stále vypadají dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekné :) páči sa mi tá zlatá s modrou na spodnej linke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nude líčení nosím každý den a úplně ho miluji <3

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť