piatok, 12. februára 2016

Top produkty roku 2015

Ahojte, dnes sa s vami podelím o to najlepšie, čo som za rok 2015 vyskúšala. Produkty, ktoré používam takmer každý deň a neviem si už bez nich predstaviť svoje líčenie. Ukážem vám aj produkty, ktoré bojujú so všetkými nedokonalosťami na pleti a produkty, ktoré sa starajú o moje telo aj vlasy.




Dekoratívna kozmetika



The balm Smoke Balm
Tri očné tiene ktoré sa perfektne dopĺňajú. Dokážem s nimi vykúzliť dymové líčenie, ale aj jemný každodenný look. Sú super pigmentované, majú dobrú výdrž a malé balenie, ktoré využívam hlavne na cesty.

Wet and Wild coloricon 
Ikonické očné tiene v tlmených nude farbách. Päť extrémne dobre pigmentovaných očných tieňov v malej plastovej škatuľke môžu svojimi schopnosťami hravo konkurovať aj drahším očným tieňom. Mám ich len od augusta a v dvoch očných tieňoch mám už skoro dieru. To hovorí za všetko.

Revlon Bronze Glow 030 Ěclat Bronze
Tento bronzer nahradil môj obľúbený bronzer od Alverde, ktorý už "umrel". Má prirodzenú farbu, pristane aj svetlej aj opálenej pleti a má veľmi jemný shimmer, ktorý krásne rozžiari tvár. Vďaka oddeleným pruhom si môžete namiešať farbu podľa nálady a aktuálneho líčenia. V núdzi sa dá použiť aj na oči.

Nars lícenka Mata Hari
Mám ju už dlhšie, ale naplno som sa do nej zamilovala až v roku 2015. Milujem ju hlavne na jeseň a cez zimu. Pristane skôr svetlejšej pleti. Má skvelú pigmentáciu ale na líčkach vyzerá prirodzene. Stačí len malý kúsok a hneď vyzerám sviežo.



Zao minerálne očné tiene
Mám ich len krátko, ale veľmi som si ich obľúbila. Majú skvelú pigmentáciu, dlho vydržia na viečku a sú čisto prírodné. Milujem aj to nádherné balenie.

Loreal Paris Super Liner So Couture
Skúšala som už veľa liniek....kajalové, tekuté, gélové...Ale naplno som podľahla len linkám v pere. Ľahká manipulácia, skvelá výdrž, precízna práca a pekný finish. Najradšej mám linky od Loreal. Hrot sa skladá z viacerých maličkých štetiniek, linky len tak ľahko nevyschnú a hrot aj po štyroch mesiacoch farbí tak, ako na začiatku. Navyše výdrž je skvelá aj na mastnom viečku.

Maybelline Instant Anti-Age Effekt
O tomto produkte básni snáď každá blogerka. Ja sa musím pridať. Je vážne skvelý. Používam ho hlavne pod oči, ale dobre si poradí aj so zakrytím akné. Jeho najväčšie plus je prirodzený vzhľad a dlhá výdrž.

Korektor YSL Anti-Cernes
Tento korektor nie je taký populárny, ako Touche Éclat a ja vôbec neviem prečo. Je to ten najlepší korektor na zakrytie akné a nedokonalostí, aký som kedy vyskúšala. Vyzerá prirodzene, má dlhú výdrž a krycia schopnosť je top! Konzistencia je veľmi jemná, akurát tuhá a veľmi dobre sa s ním pracuje. Milujem ho!

The Balm How bout them apples
Najlepšie krémové lícenky. Po nanesení sa zmenia na jemný púder a dokonale splynú s pokožkou. Krásne vyzerajú aj na perách, jemne ich zafarbia a dodajú im šťavu. O obale ani nehovorím. Kozmetiku The Balm som vyskúšala až v roku 2015 a ľutujem, že som do nej nešla skôr.

Milovaná kozmetika

Očný krém Nonique Energie
Neskúšala som veľa očných krémov, asi len štyri, ale všetky ma v okolí očí štípali. Tento je však skvelý. Hodí sa hlavne na tmavé kruhy pod očami, okolie očí krásne rozjasní a vyživí. Má ľahkú konzistenciu a prírodné zloženie. Obsahuje výťažky z grapefruitu, guarany, aloe vera a noni ovocia.

Ružová voda
Najlepší pomocník. Ružová voda robí s pleťou zázraky. Už nepoužívam žiadne iné tonikum. Kupujem dookola ružovú vodu PurityVision. Na internete nájdete aj veľké výhodné balenie.



Laidbare From Dusk Till Dawn Vitamin C serum 
Je to lacnejšia verzia (a trošku horšia, ale naozaj len trošku)  môjho obľúbeného Skin Savioru od One Love Organic. Vonia ako levanduľa, lieči akné a vyživuje dehydratovanú pleť. Používam ho na vlhkú pleť, aby sa olejčeky dostali do pleti a pracovali z vnútra. Používam ho na noc a ráno sa zobudím s krásnou žiarivou pleťou. Cenovo so oplatí viac a rozdiel je naozaj minimálny. Je to môj stály pomocník.

Sally Hansen Insta Dry
Každý lak na nechty je s ním za chvíľočku suchý. Predlžuje výdrž a dodá krásny lesk. Má len jedinú chybu, už od polovice sa nedá používať, pretože zhustne a nedá sa nalakovať. Napriek tomu je to najlepší urýchľovač schnutia, aký som vyskúšala.

Alverde ibišteková kúra na vlasy
Láska od prvého balenia, už si bez nej neviem predstaviť umývanie vlasov. Kúru používam ako balzam na vlasy pri každom umývaní. Opäť jediná nevýhoda, nedá sa kúpiť na Slovensku.

Nechtíková masť
Najlepší krém, aký som vyskúšala. Používam ho hlavne na ruky. Vyživí ich aj na niekoľko dní.Je akurát mastný a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Navyše lieči aj drobné ranky a zádery a stará sa o nechty a nechtovú kožtičku.

To sú moje obľúbené produkty. Čo ste si v roku 2015 obľúbili vy?

9 komentárov:

  1. Hezký článek :) Docela si mě nalákala na tu růžovou vodu, už o ní delší dobu uvažuju :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite ju musis vyskusat. Je to poklad na akukolvek plet.

      Odstrániť
  2. Juj zaujali ma tiene Smoke Balm a keďže úplne od nich milujem Mary Lou, tak sa na ne pri ďalšom nákupe asi bližšie pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda, že tenhle korektor od Maybelline se nedá sehnat i u nás, po všech těch pochvalných recenzích mě hodně láká :) A jako oční krém jsem si hodně oblíbila kofeinový od slovenské přírodní značky Dulcia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nas tiez nie je dostupny a v regaloch som nenasla ani korektor fit me ktory v cr mate.

      Odstrániť
  4. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť