štvrtok, 25. februára 2016

Odkazy pre moje mladšie JA + fotografie

Ahojte, dnes tu máme taký pohodový článok. Určite ste už tento TAG čítali aj u iných blogerkách. Mne sa veľmi zapáčil, preto som sa rozhodla, že ho napíšem tiež. Ak by som sa vedela vrátiť do minulosti a poučiť moje mladšie JA, povedala by som mu tieto rady. 


1. Nefarbi si predné vlasy na červeno a čierno, vyzerá to smiešne.  
Keď som mala 12 až 16 rokov veľmi som si chcela farbiť vlasy, ale rodičia mi to nikdy nedovolili. Vždy som však prehovorila kaderníčku aby mi nafabila aspoň predok alebo spodok vlasov. Celé zle. 


2. Nedovoľ spolužiačke, aby ti ostrihala ofinu.
Vôbec sa ti to nehodí a budeš vyzerať na občianskom ako debil. Navyše budeš mať problém na letisku, lebo sa na seba vôbec nebudeš podobať. 

3. Tú radu si zapamätaj, nesprav rovnakú chybu, keď sa pôjdeš fotiť na vodičák......a pas :(. 
No mohla som byť tak hlúpa?


4. Nefajči, nie je to tak cool, ako si myslíš.
Hlavne keď máš 14 a je ti z toho zle. 

5. Uč sa lepšie cudzie jazyky, určite sa ti to zíde. 
Nie že by som sa nedohovorila, viem celkom dobre po anglicky, trošku po nemecky a teraz sa idem učiť taliansky. Na strednej škole som však mala možnosť naučiť sa po anglicky a nemecky dokonalo. Fakt to ľutujem, že som sa tomu nevenovala. 


6. Nemusíš piť toľko alkoholu. 
Niekedy to bola fakt sranda a užívala som si to. Nevymenila by som to za nič na svete a som rada, že som sa vybúrila už na strednej a že na výške žijem viac menej normálne. Puberta je podľa mňa na vybláznenie a keď teraz vidím niektorých 25 ročných ľudí správať sa tak, ako ja na strednej, je mi do smiechu. Tým nechcem nikoho podporovať v pití, zabávať sa dá aj bez alkoholu. Ja som si však alkoholovú vlnu užila. Niekedy to však vtipné nebolo, hlavne keď som si narobila kopu problémov. 


7. Začni sa zdravo stravovať už skôr. Nemusíš každý deň jesť cestoviny.
Internátne výtvory neboli zrovna gurmánsky zážitok. So spolubývajúcou sme si najčastejšie varili cestoviny so syrom a paradajkovým pretlakom. Dokázali sme do seba napchať celý hrniec. Ak by som sa už skôr stravovala zdravo, nemusela by som riešiť kilá navyše. 

8. Nemusíš Janka toľko uháňať, on si ťa napokon nájde sám.
Môjho budúceho muža som stretla už v 14 a hneď, ako sme sa stretli som vedela, že sa vezmeme. On to však ešte nevedel a keď som ho o tom presviedčala nevedel to pochopiť. Myslel si, že mi šibe. Nuž a teraz si vyberá oblek na svadbu. 

To je asi všetko, čo by som svojmu mladšiemu JA odkázala. Robila som kopu chýb a hlúpostí, ale len veľmi málo vecí, by som chcela vymeniť. Mala som skvelú pubertu a som rada, že som si mladosť užívala najviac, ako som vedela :) 

Pre pobavenie pridávam ešte pár fotografií z mojej puberty :)








Toto bol taký nostalgický článok, tak dúfam, že ste sa pobavili. Čo by ste vy odkázali svojmu mladšiemu ja?


10 komentárov:

  1. Ty některý fotky jsou fakt hardcore =D neskutečně jsi pobavila hlavně s tím Jankem =D to je jak já s Honzou =D jen teda nevím zda se vezmem, ale taky jsem ho naháněla =D až jsem přestala, tak jsme se dali dohromady a pak ještě a ještě... vždyť to znáš =D
    Co bych vzkázala já?
    Nebuď tak držkatá, když tvoje argumenty nejsou ani na úrovni dítěte na mateřské školy. Nejez maso, je to blaf, který ti zasírá tělo a bude ti bez něj líp... nezahazuj se s blbcema... neřeš všechno i to co se tě netýká, pak nemusíš mít paniku... a to je asi tak všechno =D ožírám se stejně blbě i skoro ve třiceti =D a kouřit nepřestanu =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak kazdy blbol. Si myslim ze na tych fotkach to mohlo dopadnut aj horsie :D

      Odstrániť
  2. Top článok :) aj som sa na niektorých častiach zabavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. hmmm :DD že nerob svojej rodine zle, nepíš jej po taške a nevystrihávaj koníky :D :*

      Odstrániť
    2. Och aspon ze si pamatas! Znicila sa mi zivot!

      Odstrániť
  4. Pekný článok, veľmi zábavný. Fajčenie som nikdy neskúšala a s alkoholom to nepreháňam, nejako to pre mňa nemá zmysel, prípitky a občas niečo do nálady, ale opitosť to radšej nie. K blížiacej sa svadbe gratulujem, niekedy je lepšie počkať, ved ako sa hovorí, za dobrým si treba počkať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keby som mala tolko rozumu ako dnes, urcite by som tieto veci spravila inak :)

      Odstrániť
  5. Super článek který mě donutil se usmát, když jsem si vzpomněla na své vlastní blbosti z mládí. Jak jsi nakonec vyřešila na letišti ten problém s jinou fotkou? :D
    Já se nerada fotím, takže fotek z mládí moc nemám a teď je to škoda :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dobrý deň
    Získanie legitímna úver bol vždy veľký problém pre ľudí, ktorí sa potrebujú peniaze.
    Ľudí, ktorí potrebujú pôžičku sú viac znepokojení úverové a zabezpečenia.
    Mňa si starosti, ak ste ma kontaktovať teraz vám spokojnosť vašich finančných potrieb, pretože ja som legitímne veriteľa akreditované dom veritelia. My pôžičku úroková sadzba je 4% a
    Ak máte záujem o získanie finančnej pomoci, kontaktujte ma.
    Ďakujem vám za vaše pochopenie.

    OdpovedaťOdstrániť