streda, 10. februára 2016

Marilyn Monroe a jej Mustangy

Nedávno som videla starý film s Marilyn Monroe. Marilyn tam bola veľmi okúzľujúca a pôsobila nevinne aj keď oblbovala mužov jedna radosť. Mať tak jej štýl a charizmu....ach. Marilyn nie je len krehká žena v bielych plisovaných šatách a vo filme Mustangy sa ukázala aj v role drsnej ženy. Poďme spolu preskúmať jej štýl v tomto filme.


Šaty s čerešňami
Marilyn mala vo film šaty, ktoré mi utkveli v pamäti. Najviac sa mi páčili ľahké vzorované šaty na špagetové ramienka, ktoré boli zviazané do malej mašle.Šaty  mali hlboký výstrih do V a kopírovali jej dokonalú postavu. Šaty zdobili malé čerešničky, ktoré zabezpečili hravý štýl. V takých šatách sa balia muži jedna radosť. Podobné šaty dnes nájdete napríklad na internete. Rovnaký strih nájdete aj na stránke SheIn,


Čierna klasika
Čo by to bol za film, bez malých čiernych šiat. Ikonické šaty nemôžu chýbať žiadnej žene, to si určite pomysleli aj tvorcovia filmu Mustangy a Marilyn odeli do nápaditých čiernych šiat hneď niekoľkokrát. Ak vám tento kúsok chýba v šatníku, nastal čas, túto chybu napraviť.


Dokonalé linky
Marilyn si na dokonalý make-up potrpela. Jej nezabudnuteľný look charakterizovali aj nádherné linky. Slávna herečka nikdy nepodľahla čiernej farbe a dávala prednosť jemnejšej hnedej. U nás v drogériách som našla hnedé linky vo fixe za pár eur od značky Maybelline.


Dievča od koní
Vo filme sa mi Marilyn najviac páčila v role jednoduchého dievčaťa od koní. Vyzerať dokonalo v oversize rifľovej bunde, rifliach s vysokým pásom a jednoduchej bielej košeli je väčšia fuška ako sa zdá. Inšpirujte sa jej štýlom a zvoľte aspoň jeden kúsok, z tohoto jednoduchého outfitu. Dajte si však pozor, maxi veci deformujú postavu.

Topánky
"Daj žene tie správne topánky a ona si podmaní svet." Marilyn veľmi dobre vedela o čom hovorí. Šepkalo sa, že si lodičky špeciálne upravovala a skracovala si opätok na jednej topánke. Malo to zabezpečiť ladnejšiu chôdzu a ženské pohyby. Vo filme sa objavujú klasické lodičke v čiernej a bielej farbe. Ku jednoduchému outfitu vybrali špicaté kovbojské topánky.


Vo filme sa objavujú nadčasové kúsky, ktoré nemôžu chýbať v šatníku žiadnej ženy ani dnes. Malé čierne šaty, biela blúzka, riflová bunda a klasické lodičke. Máte aspoň jeden z týchto kúskov?

3 komentáre:

  1. Spĺňam až na bielu blúzku! Nikde nemôžem zohnať tú správnu, ktorá by dokonale sedela a nestála majland :(. Tak snáď sa už tento rok konečne pošťastí :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tú správnu tiež nenašla. Mám pocit, že všetky presvitajú. Ja mám veľké prsia a vyzerá to vulgárne, nie sexi.

      Odstrániť
  2. Tuším mám z výbavy Marilyn všetko, len tie čierne lodičky by sa hodili nové, lebo tie čo mám ma nejako tlačia a nerozchodili sa ani za dva roky.

    OdpovedaťOdstrániť