štvrtok, 4. februára 2016

Dva týždne s Biofázou Nobilis Tilia

Ahojte, viem, že testovať produkt dva týždne je veľmi málo. Chcem sa však s vami podeliť o moje prvé pocity z používania biofázy. Opíšem vám, o aké produkty ide, ako sa používajú a aké majú účinky. Plus v článku nájdete aj fotky, ako sa moja pleť zmenila po dvoch týždňoch používania.

Biofáza je prírodná metóda ošetrovania pokožky. Séra stimulujú enzýmy, ktoré pokožka obsahuje a tým jej navrátia prirodzenú rovnováhu. V ponuke nájdete séra, ktoré riešia rôzne problémy. Povinné séra sú Geránium a Tymián, potom  môžete kombinovať aj viac sér naraz a tým riešiť problémy, ktoré vás trápia. Pred tým by som sa však poradila s nejakým odborníkom. 

1. krok- Sérum Geránium- na pleť nanesiem 10 kvapiek séra, vmasírujem ho do pokožky. Sérum má pokožku prekrviť a zahriať. V návode sa píše, že môžete cítiť mierne štipkanie a pokožka môže byť červená. Ja však nič necítim, ani nemám červenú pokožku. Nastavím si časovač na 12 minút a nechám produkt pôsobiť.

Oficiálny popis:Má antioxidačný účinok na kožu, reguluje fyziologické pochody kože a podporuje prekrvenie. Prvá základná kompozícia enzymatickej regenerácie. Má prekrviť pokožku, naštartovať enzymatickú aktivitu. Spôsobuje rozšírenie ciev, zrýchlenie prietoku krvi, zahriatie. Môže sa objaviť mierne začervenanie a pocit mravčenia v pokožke.

2. krok- Sérum Tymián- opäť nanesiem 10 kvapiek a pekne rozotriem. Toto sérum pokožku ochladzuje a osviežuje. Cítim mierne chladenie a osvieženie. Na pleti si sérum opäť nechám 12 minút. 

Oficiálny popis: Má chladivý účinok, podporuje lymfatickú cirkuláciu (samodrenážny účinok). Druhá základná kompozícia enzymatickej regenerácie. Kožu schladí, spomalí sa prietok krvi cievami, zmizne začervenanie pokožky.


3.krok- Sérum podľa vlastného výberu- môj výber Celundula- má pokožku liečiť a upokojiť. Presne to som potrebovala na moju zničenú pleť. Bol to dobrý výber, pretože sérum funguje perfektne. 

Oficiálny popis: Urýchľuje hojenie a regeneráciu buniek, upokojuje zápalové prejavy, a to nielen na pleti tváre. Je vhodné pre citlivú, mastnú i suchú pleť. Podľa potreby je možné tuto kompozíciu použiť so Sérom Levanduľa. 



Teraz môžete s biofázou skončiť, alebo môžete použiť aj ďalšie sérum. Na výber je ich mnoho, ja som začala len s troma sérami, no určite chcem ešte vyskúšať aj levanduľu. Nanášanie je trochu zdĺhavé a niekedy sa mi fakt nechce nanášať všetky séra, ale vždy sa prekonám, lebo výsledok je skvelý. Každé sérum sa do pleti rýchlo vstrebe, takže nemám pocit mastnej pleti. Po aplikácii je pleť hladká a na dotyk necítiť, že som si na pleť niečo dala. 

Séra krásne voňajú, cítiť v nich prírodu a vôňa je intenzívna. Môže to niekomu prekážať, ale vôňa vyprchá, takže potom nebudete nič cítiť. Po dvoch týždňoch mám pleť hladšiu a menej červenú. Tvorí sa mi menej vyrážok a tie staré sa rýchlo hoja. Hojenie jaziev som ešte nezaznamenala, fľaky po akné sú však svetlejšie. Ráno je pleť svieža, žiarivá a vyživená. Zatiaľ som s produktami veľmi spokojná. Na fotkách môžete vidieť pleť pred začatím biofázy a po dvoch týždňoch pravidelného používania. 


Dnes som vám biofázu len predstavila, neberte to ako konečnú recenziu. Ja som zatiaľ veľmi spokojná, pretože sa mi pleť zlepšila. Navyše sa jedná o prírodné produkty, ktoré sú cenovo dostupné a nájdete ich v rôznych e-shopoch. 

Počuli ste už o biofáze? Máte niečo od značky Nobilis Tilia?

6 komentárov:

  1. Po 2 týždňoch skvelé výsledky, ale práve tento týždeň mi kamarátka o tejto biofáze rozprávala a opisovala výsledky, takže tomu verím. Myslela som, že mojej pleti pomôže len ak úplne prekopem svoje stravovacie návyky, ale toto naozaj vyzerá dobre a možno to tiež vyskúšam :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strava je tiez velmi dolezita, mne pomaha pit vela vody a este mam aj vyzivove doplnky. Ked sa mi este trochu zlepsi plet planujem cely clanok o akne.

      Odstrániť
  2. Páni, o tom jsem ještě neslyšela, zajímavé produkty a postup :) Tak ať to funguje čím dál lépe :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dufam ze mi to bude fungovat a ze mi to vylieci uplne akne.

      Odstrániť
  3. Wow, tak tohle je opravdu skvělý výsledek za 2 týdny. Ještě jsem o těchto výrobcích neslyšela a vidím je poprvé.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa na ne odhodlavala uz dlhsie. Az teraz som ich nedavno objednavala. Neviem preco som vahala.

      Odstrániť