piatok 18. decembra 2015

GOSH Foundation Drops- recenzia

Ahojte baby :). Tento make-up si ku mne hľadal cestu veľmi dlho. Pošta mi ho nedoručila a ani som nevedela že ho mám na pošte. Make-up sa vrátil späť a ja som musela požiadať o nový. Keď konečne dorazil, nevedela som sa dočkať. Už som ho predtým skúšala v parfumérií a veľmi sa mi zapáčil.


Oficiálny popis: Pokrokový make-up s ultra ľahkou textúrou. Make-up Foundation Drops má unikátnu, výnimočne ľahkú konzistenciu bez obsahu vody. Pre nahý a prirodzene bezchybný vzhľad – bez efektu masky! Priehľadná pipeta uvoľňuje vzácny make-up po kvapkách a umožňuje jeho ľahké vstrebávanie, v perfektnom súlade so súčasným trendom pocitu ľahkosti a dýchania pleti. Pred samotným použitím nezabudnite make-up „pretrepať“.


Funkčné zložky:
Argánový olej- bohatý zdroj vitamínu E
Antiderm- prírodná protizápalová a zjemňujúca zložka
Cosphaderm- prírodný derivát s antimikrobiálnym, antioxidačným, protidráždivým a akné redukujúcim účinkom
VelvesilDM silikón- patentovaná multifunkčná sieť silikónových kopolymérov rozpustených v dimetikone. Uľahčuje nanášanie make-upu, pričom zanecháva pleť s hodvábnym pocitom na výnimočne dlhý čas. 

Hlavné výhody: 
Upokojuje a hydratuje
Stredné krytie
Bezchybný hodvábny efekt
Obohatený o argánový olej a Antiderm
Chráni a pôsobí protizápalovo
SPF 10




Môj názor:
Make-up sa vďaka aplikátoru veľmi ľahko dávkuje. Stačí len malé množstvo make-upu na celú tvár. Make-up má veľmi ľahkú konzistenciu. Vôbec ho nie je na pleti cítiť. Takže ak nemáte radi pocit masky, tento make-up je presne pre vás. Foundation drops je veľmi tekutý, treba s ním pracovať rýchlo. Má dobrú konzistenciu, dá sa dobre zapracovať do pleti. 

Ja mávam problém s tým, že mi niektoré make-upy "sedia" na pleti a nevsiaknu sa. S týmto produktom taký problém nemám. Do pleti sa rýchlo vsiakne a vyzerá veľmi prirodzene. Mám mastnú pleť a veľmi rýchlo sa lesknem. S týmto make-upom nevydržím dlho matná, ale aj keď sa lesknem drží sa to na vrchu make-upu a nejako ho nepoškodí. Keď si utriem tvár do matujúcich obrúskov, líčenie vyzerá opäť pekne. Kto má mastnú pleť vie, že make-up sa zvykne zlievať, zmieša sa s kožným mazom a usadí sa to v škaredej vrstve na pleti. Tento make-up zostane na mieste. 



Myslím si, že bude sedieť aj suchej a normálnej pleti. Nezvýrazňuje šupinky, suché miesta a nedokonalosti. Make-up má stredné krytie. Dá sa pekne vrstviť a aj keď použijete viac vrstiev, efekt prirodzenej pleti bez pocitu masky zostane. Ja mám veľa nedokonalostí ale make-up ich nezvýrazňuje. Na fotke môžete vidieť, že ani väčšie póry nie sú problém. Na pleť som nepoužila ani bázu pod make-up a pleť je aj tak pekne vyhladená. Make-up neupcháva póry, takže je vhodný aj pre problematickú pleť. 

Výdrž je priemerná. Nedá úplne celý deň, to sa mi so žiadnym make-upom ešte nestalo, ale nevytráca sa príliš rýchlo. Trochu som sa obávala zloženie. Hlavne VelvesilDM silikón ma vydesil, ale žiadna katastrofa sa nekonala. Pleť zostala rovnaká, nezaznamenala som zhoršenie akné. Ostatné zložky majú proti akné bojovať a upokojovať ho. zlepšenie som však tiež nezaznamenala Nezmenený stav pleti, je s mojimi problémami tiež úspech. 



Na fotke vidíte pleť bez make-upu, pleť s jednou vrstvou a s dvoma vrstvami make-upu. Vidieť, že pleť vyzerá stále prirodzene. Make-up sa pekne prispôsobí pleti, aj keď som dostala na testovanie najtmavší odtieň, na pleti je asi len o jeden odtieň tmavší. Teším sa však na leto, pretože si myslím, že takýto ľahučký make-up bude v teplých dňoch záchrana. Myslím si, že toto je najvydarenejší make-up od GOSH a to som skúšala takmer každý. 

Skúšali ste už niečo od značky GOSH? Viem, že konečne máte túto značku aj v ČR. Postrehli ste to? 

3 komentáre:

  1. Od znacky Gosh jsem zkousela rtenku a stetec na korektor, plus mam doma tusim jeste ocni stin v tuzce :) Makeup vypada opravdu zajimave, libi se mi jeho prirozeny finish :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, vyzera naozaj prirodzene. Je zatial od GOSH top!

      Odstrániť
  2. Od znacky Gosh jsem zkousela rtenku a stetec na korektor, plus mam doma tusim jeste ocni stin v tuzce :) Makeup vypada opravdu zajimave, libi se mi jeho prirozeny finish :)

    OdpovedaťOdstrániť