pondelok, 16. marca 2015

Najlepšie a najhoršie laky na nechty

Ahojte, dnes tu máme článok o lakoch na nechty. Skúšala som viacero značiek, väčšinou tých z drogérie, ale mám skúsenosti aj s drahšími lakmi. Rebríček najlepších a najhorších lakov som zostavovala len z lakov, ktoré osobne vlastním a skúšala som ich. Myslím si, že laky Essie, Sparitual a podobne, sú kvalitné, ale nemám s nimi osobnú skúsenosť, takže ich v článku nenájdete. Rovnako ako lak Chanel, párkrát som ho skúšala, je naozaj perfektný, no nevlastním ani jeden, tak som o ňom nepísala. Keď píšem o farebných lakoch, je to všeobecnejšie, pretože som vyskúšala viac odtieňov a mali rovnaké vlastnosti. Ak píšem o starostlivosti tak, je to na ten konkrétny produkt, nie na celú starostlivosť. Ale dosť bolo kecov :)


1. Rimmel/starostlivosť
Nail Nurse je jediný lak na nechty, ktorý mi zabezpečí dokonalú manikúru aj 6 dní. Bez olúpania a poškodenia. Ak použijem iný, alebo žiadny podkladový lak, tak mám lak poškodený už prvý deň. Toto je naozaj zázrak. Musím však napísať, že kamarátky, ktoré mali veľmi mäkké nechty, až papierové, s ním neboli tak spokojné. Lak sa im šúpal rovnako rýchlo. Dievčatá s normálnymi nechtami boli rovnako nadšené ako ja. Skúste ho vyskúšať a napíšte mi, či vám vyhovuje.

Nail Rescue
2. Ciaté/farebné laky
Táto značka patrí medzi drahšie, ale tie laky sú dokonalé!!! Nemám im čo vytknúť, presne takto si predstavujem najlepší lak! Krásne krytie, žiadne bublinky, textúra je stále rovnaká, dobre sa lakuje, neschne vo fľaštičke, má nádherný obal a výber farieb je neskutočný. Túto farbu môžete vidieť na nechtoch v článku tu.

Farba: Cocktail dress
3. Rimmel/farebné laky
Myslím si, že tieto laky sú už klasika. Určite máte doma aspoň jeden. Ja som spokojná aj s kolekciou Salon Pro aj s kolekciou 60 seconds. Veľký výber farieb, dobrá kvalita a prijateľná cena. Myslím si, že sú to najlepšie drogériové laky.

Farba: 605 Purple Reign a 701 Jazz Funk
4. GOSH/farebné laky
Ďalšie obľúbené laky. Milujem ich textúru. Je trochu hutnejšia, no stále sa s nimi veľmi dobre lakuje. Stačí jedna vrstva a nechty sú pekne nalakované. Veľa lakov z tejto značky som bez problémov minula až do dna. Aj keď už laku vo fľaštičke nebolo veľa, stále fungoval tak, ako na začiatku. Cnie sa mi za ich strieborným trblietavým lakom, kupovala som si ho stále dokola, ale už sa nedá zohnať. Túto farbu na nechtoch môžete vidieť tu.

Farba 05 Frosted Rose
5. Miss Sporty/farebné laky
Najlepší lak čo sa týka pomeru ceny a kvality. Myslím si, že funguje o 100 percent lepšie, ako laky Essence, tie sú katastrofálne. Laky Miss Sporty pekne kryjú v dvoch vrstvách a dobre sa s nimi pracuje. Časom však zmenia textúru a nedá sa s nimi nechty pekne nalakovať.

Farba: 150
6. Miss Sporty/Starostlivosť
Lak Turbo Dry Top Coat má jedinú výhodu, krásne nechty akoby zaleje a spevní. Vytvorí na nich veľmi pekný povrch a aj keď máte nejako poškodený necht zjednotí ho. Tých zlých vlastností je bohužiaľ viac. Najhoršie je, že mení farbu laku, vidieť to hlavne na nude farbách, pri tmavších to nie je také viditeľné. Farebný lak musím nechať aspoň 10 minút zaschnúť, inak ho rozmaže. Schnutie trochu urýchľuje, vždy keď som si nechty lakovala večer, ráno som mala čiarky na nechtoch, s týmto lakom sa mi to nestáva.

Turbo Dry Top Coat
7. O.P.I./farebné laky
Za mňa najhoršia investícia. Veľmi som ich chcela mať rad, dala som im viacero šancí, ale naozaj to nešlo. Teraz ma niekto asi zastrelí, ale O.P.I. laky sa správajú rovnako, ako laky H&M, s tým rozdielom, že laky H&M sú o 10 eur lacnejšie. Na obrázku mám aj podobné odtiene týchto lakov. Vlastnosti sú naozaj veľmi podobné. Lak sa nedal pekne nanášať, robil čiarky a fľaky. Nedala sa pekne naniesť druhá vrstva....no vlastne ani tá prvá.Vyhodené peniaze.

Farba: Just pink a Chic From Ears To Tail 
8. Max Factor Mini/ farebné laky
Tieto laky majú podobné vlastnosti ako H&M a O.P.I. tiež sa nedajú pekne nalakovať. Veľké balenia lakov Max Factor sú priemerné a rôzne farby majú rôzne vlastnosti. Nie je to však taká katastrofa ako tieto mini verzie.

Farba: 20 Pretty in Pink
9. COLORAMA/farebné laky
Lak sa nedá pekne nalakovať, má divnú textúru. Výdrž je mizerná....ani s mojím Rimmel lakom to nie je výhra. Za mňa je to prepadák.

Farba:51

Aké sú vaše obľúbené značky? Aké laky by ste mi odporučili vyskúšať? Aký lak bol váš najhorší? 

8 komentárov:

  1. Essence mám ráda, zkoušela jsem víc odstínů a za mě jsou to jedny z nejlepších laků... u OPI mám problém u světlých odstínů, mám podobný jako ty, z brazilské kolekce, a to je peklo. ale ty tmavší krémovější se lakujou dobře, ale moc mi nevydrží, jenže to mi žádný lak, den je u mě zázrak (a ty Essence mi drží i tři dny!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús ten lak Rimmel Nail Rescu :) ja už mám asi 5 balenie :D možno sa výdrž predĺži. Je pravda, že som skúšala len tie svetlé farby od O.P.I., tmavých mám dosť z iných značiek. Ale naozaj som sklamaná, čakala som dokonalý lak.... Z Essence som prekvapená, že ti vyhovujú, mne vôbec nesadli.

      Odstrániť
  2. Kočko, bublinky nejsou vlastností laku... Bublinky vznikají, třeba když špatně protřepeš (lak se netřepe, ale válí mezi dlaněmi, plno lidí třepe a bublinky jsou na světě) lak a dostane se tam vzduch, ale nejčastěji se bubliny tvoří díky špatné dezinfekci nehtu...

    Kolik máš těch OPI? Z jednoho bych to nesoudila, některý průžkují o tom žádná, ale nelze je hodit všechny do jednoho pytle ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne niektoré laky bublinky robia niektoré nie....a ku všetkým sa správam rovnako. Preto som si myslela, že je to vlastnosť laku. Ale skúsim túto techniku, to som nevedela.

      Mala som 5, zostal mi už len tento jeden, ostatné som posunula ďalej, žiadny mi nevyhovoval. Z jedného kusu by som to tak obecne nepísala.

      Odstrániť
  3. Úplne súhlasím! S Essence mám tiež mizerné skúsenosti a to ich dosť ľudí chváli. U mňa je top lak Avon-finish gel, ale aj z tých čo máš ty som jednoznačne za Rimmel. Miss sporty je naozaj v pomere kvalita-cena výborný a mám ich radšej ako Essence. Majú krásne odtiene a neskutočne veľa farieb. Z mojich neobľúbených by som spomenula hlavne laky od Catrice, lebo s tými mám najhoršiu skúsenosť. Ešte v ten deň čo si nalakujem sa už olupujú. Super článok inak! :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Catrice som skúšala iba laky z tej nude kolekcie a s nimi som nebola vyslovene že nespokojná.

      Odstrániť
  4. Dlouhou dobu se chystám vyzkoušet laky Ciaté. Pokaždé na ně na galaxii přání koukám a nakonec neobjednám. Ale po přečtení jdu do nich! :)
    Tvůj blog se mi líbí, přidávám tě do sledovaných a zvu tě pro změnu na svůj blog http://gatetoneverland.blogspot.cz/ , byla bych ráda, kdyby jsi byla mou čtenářkou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedava ako ti bude vyhovovat :) vela recenzii som na tento lak necitala...... Rada sa pozriem na tvoj blog :)

      Odstrániť