pondelok, 25. augusta 2014

Večerná starostlivosť o pleť

Ahojte :) ak ma sledujete už dlhšie viete, že mám problematickú pleť. Trápi ma akné, jazvy po akné a mastná pleť. Preto musím starostlivosti o pleť venovať veľa času. Pravidelné čistenie a starostlivosť mojej pleti pomáha. Niekedy viac a niekedy menej :/.  Nepomohla mi ani kožná, ani lieky, ani kozmetička či rôzne procedúry. Preto sa snažím pomôcť si sama, už viem, že čo mojej pleti prospieva a čo mi skôr škodí.
Dôležitá je aj strava, ale dnes to bude článok len o kozmetických produktoch, ktoré používam večer pred spaním.



Odličovanie 
Na odmaľovanie používam odličovacie mlieko od Garnier s výťažkami z hrozna. Toto mlieko už používam roky, vždy bolo skvelé, ale teraz zmenili obal a bohužiaľ aj zloženie. Teraz ma oči štípu a mám ich trocha podráždené. Toto mlieko vám neodporúčam. Hneď ako ho miniem hľadám náhradu ( bude to ťažké), ak poznáte nejaké skvelé odličovacie mlieko, najlepšie prírodné, napíšte mi prosím názov do komentára :). Zachránite ma pred hromadou zlých pokusov.

Umývanie
Na umytie pleti momentálne používam dva produkty od značky Kawar. Sírové mydlo s minerálmi z mŕtveho mora a mydlo s bahnom z mŕtveho mora. Tieto produkty sa dajú kúpiť v lekárni, alebo na internete. Kawar má rôzne produkty so zložkami z mŕtveho mora. Táto kozmetika ma veľmi zaujala, pretože je prírodná a nepoužívajú rôzne (s prepáčením) sračky, ktoré robia s pleťou šarapatu a len sa tvária, že jej pomáhajú. Odporúčam vám, kupovať veci skôr na internete. Obehla som asi 5 lekární a nenašla som všetky produkty, ktoré som chcela. Tieto mydlá pomerne vysušujú pleť, ale na vyrážky fungujú skvele. Navyše, aj cena je priaznivá mydlá stoja okolo 3 eur.


Popis mydla s bahnom
Obsahuje koncentrované množstvo účinných prírodných zložiek: bahno z Mŕtveho mora, olivový, palmový a kokosový olej. Vyrába sa bez pridania živočíšnych tukov a chemických prísad, je teda čisto prírodný produkt. Jeho používaním sa z pokožky odstraňujú nečistoty a odumreté bunky. Zároveň ju zbavuje mastnoty, zvyšuje jej pružnosť a má výrazný omladzovací efekt. Pleti dodáva svieži a zdravý vzhľad. Je určené na každodenné použitie na tvár i celé telo. Má vynikajúce účinky na problematickú pleť. 

Popis sírového mydla
Dôkladné čistenie aknóznej pokožky so sklonom k tvorbe vyrážok, mastnej, ekzematóznej alebo inak narušenej pokožky. Síra pomáha regulovať produkciu kožného mazu, redukovať vyrážky a zmierňovať zápaly pokožky. Mydlo pleť čistí do hĺbky, odstraňuje mastnotu a zanecháva pleť čistú a prirodzene žiarivú. Neobsahuje živočíšne tuky a chemické prísady. Používajte denne, na postihnutých miestach nechajte pôsobiť niekoľko minút a dôkladne opláchnite.

Čistenie
Na hĺbkové čistenie používam vodičku Amica. Používam červenú, sťahujúcu. Vyhovuje mi najviac a mám už asi 10 balenie. Mojej pleti vyhovuje asi najviac. Podľa stavu akné, používam ešte pleťovú vodu Medi konkrétne tonizačnú, hydratačnú vodu z mŕtveho mora bez alkoholu. Amica obsahuje veľa alkoholu, vyrážky pekne vyčistí a je proste skvelá. Ale alkohol je veľmi agresívny, tonizačná voda pleť upokojí a pripraví na ďalšiu starostlivosť.


Ďalšia starostlivosť
Tento krok striedam. Jeden večer nanesiem na pleť kokosový olej. Krásne hydratuje pleť, neupcháva póry a ráno mám tvár jemnú ako bábo :). Druhý večer používam veci od kožnej lekárky. Sú účinné, ale len dočasne, keď si na ne pleť zvykne, už na ne tak nereaguje, čo je dosť škoda :(. Navyše sú len na predpis, čiže stále musím ísť ku kožnej, čo mi dosť prekáža, lebo sa lekárov bojím. Jedná sa o gél Isotrexin, ktorý je úplné skvelý, krásne akné vylieči behom pár dní, je to moja prvá pomoc pri zhoršenom stave pleti. Používa sa lokálne na jednotlivé vyrážky. Ďalší produkt je určite ľuďom s akné dobre známy, jedná sa o vodičku Zineryt. Tieto produkty od kožnej pleť veľmi vysušujú, preto ich nepoužívam každý večer. Skúšala som to a mala som šupinky po celej tvári. Takéto vysušovanie nie je vhodné pri mastnej pleti, ak sa nadmerne vysušuje, pleť sa "zľakne" a začne produkovať ešte viac mazu. Preto sa to snažím vyvažovať s kokosovým olejom.


Toto je moja celá večerná starostlivosť. Skúšala som už rôzne produkty, drahé aj lacné. Dostupné v lekárni, aj v drogérii. Momentálne používam (snažím sa) prírodnú kozmetiku a som spokojná. Minule som sa zamýšľala nad mojimi kozmetickými problémami a usúdila som, že časti, ktorým venujem najväčšiu starostlivosť mám v najhoršom stave. Napríklad s kožou na tele nemám žiadne problémy, je hladká, pružná a nemám žiadne ekzémy ani vyrážky na chrbte či pleciach. Nepoužívam žiadnu kozmetiku, ani krémy. Iba sprcháč. Ale pleť mám v hroznom stave a používala som strašne veľa produktov. Možno je to všetkou tou chémiou a rôznymi produktami, ktorými som svoju tvár zaťažovala. Preto sa snažím trošku ubrať a dať jej nadýchnuť. Možno to pomôže, možno nie. Za vyskúšanie nič nedám. Zatiaľ som spokojná a prírodné produkty mi vyhovujú.

Akú kozmetiku večer používate vy? Máte rovnaké problémy ako ja, alebo máte krásnu čistú pleť?

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Od nich všetko vyzerá dobre. Majú aj čisté bahno z mŕtveho mora a kompletnú starostlivosť o pleť aj telo. Len sa to fakt ťažko zháňa po lekárňach. Ale na nete nie je problém.

      Odstrániť
  2. Ja jsem si ted koupila odlicovaci mleko od Mixy a pouzivam s houbickou na odlicovani namokro, ale je fakt ze to neni nic extra. V jednom ladyboxu bylo mleko Dr.Hauska a to bylo perfektni ale zase cena za takovou lahvicku je dost zbytecna..Nejlepe na odliceni oleje a misto kremu na vecer taky, plet mi to vzdy krasne vycisti a i kdyz mam mastnou pokozku tak nic jineho mi nikdy nepomohlo tak jako prave oleje :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dr. Hauska ma vraj skvele veci. Este som nic neskusala ale velmi ma to laka :).... Olejov sa velmi bojim. Mne sadne len maloco. Zo vsetkeho sa vyhadzem :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja jsem zkousela akorat to mleko ale sama bych si ho za takove penize urcite nekoupila... Ja mam hodne mastnou plet, za tri hodinky se mi i s nejlepsi makeupem zacne lesknout a plet me svedi a proto mam vzdy i podlozni bolaky a ciste prirodni oleje od saloos jsou naprosto bozi. Mamka ma plet citlivou a i po kremech z lekarny ji svedi oci a jedine co ji sedi jsou prave tyto oleje. Myslim ze s tim se moc vedle slapnout neda a staci velice malo a vydrzi dlouho...

      Odstrániť
    2. To mám aj ja, takú mastnú pleť. Je to horor :/.....Tak sa pozriem po olejčekoch. Dúfam, že an to pleť bude reagovať dobre. Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Keď to tak čítam, je mi to dosť podobné, pleť si tiež čistím mydlom, u mňa je to mydlo Dove, ale vraj je dobré aj detské mydlo, tieto tvoje vidím po prvý krát, ale zapíšem si ich, hlavne to bahenné ma zaujalo, spýtam sa naň v lekárni. Čistiace gély už nepoužívam, zdá sa mi, že mali placebo efekt, nepomáhali nejako dlhodobo. Zineryt poznám a je to veľmi účinný priam najúčinnejší liek proti akné, avšak ja ho používať nemôžem, zvykla som si naň. Podobný, ale tiež veľmi účinný je Duac gel, to pomáha každému a jeho účinky sú viditeľné takmer od prvého dňa, účinnosťou by som ho prirovnala k Zinerytu. Aj Effaclar u mňa pomohol, no aj na Duac aj na Effaclar som si zvykla, ale sú to skvelé produkty, sú na predpis, ale to sa dá prežiť, pretože výsledok stojí za to. A Amicu pleťovú vodu som nikdy neskúšala hoci to radia aj lekári a všeobecne je na akné vraj vynikajúca.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Duac mi nezabral vobec. Mala som plet asi este v horsom stave :/ moja tvar je velmi velmi divna a zatial mi vyhovuju na 100 percent len dva produkty.

      Odstrániť