pondelok 16. júna 2014

Čistiaca maska Regina- recenzia

Ahojte kočky, dnes mám pre vás recenziu pleťovej masky od značky Regina. Väčšinou si lacnejšie produkty menej známych značiek v škaredom obale nevšímam ( predsudky a tak....veď vieme), ale raz za čas im dám šancu... a baby musím sa priznať, málokedy som kúpu ľutovala. Takto som natrafila aj na kozmetiku Himalaya Herbals ( obaly sa mi fakt nepáčia), dnes na túto kozmetiku nedám dopustiť. Podobne dlho som obchádzala aj pleťové masky...neznámej značky v škaredých obaloch za dve eurá. Pri podrobnejšom skúmaní som zistila, že sa jedná o značku Regina. Z tejto značky som vyskúšala regenerátor nechtov a bola som spokojná, preto som sa rozhodla, že vyskúšam aj masku. S pleťou mám problémy preto si dávam pozor, čo si na tvár dávam. Vybrala som si čistiacu masku. Obsahuje karité, panthenol, medovku a vitamín E. Povedala som si, že keď mi maska pleť nevyčistí, panthenol a vitamín E mi ju aspoň upokoja po opaľovaní.


Maska má fakt škaredý obal...ako z roku päť. Na obale sa neuvádza ani značka. Je tam len popisok. Že sa jedná o Reginu som zistila až v zadu na obale, pri popise výrobcu.  Maska obsahuje karité, panthenol, medovku a vitamín E. Vo vnútri sú malé modré zrniečka, ktoré slúžia na peeling. Maska sa má aplikovať na pleť vo väčšom množstve, potom sa má krúživými pohybmi použiť ako peeling a napokon sa má nechať pôsobiť 10 až 15 minút na pleti. Potom sa má maska zotrieť tampónom a opláchnuť vodou. Masak je vhodná na všetky typy pleti. Maska nezaschne ani nestvrdne. Vsiakne sa do pleti ako krém, zrniečka zostávajú na povrchu. Ja si ju tampónom nezotieram, rovno si ju oplachujem. Na pleti je príjemná, necítila som žiadne pnutie ani pálenie. Nič ma nedráždilo. Maska má konzistenciu ako krém. Nanáša sa dobre. Zrniečka sú jemné, pekne zbrúsia odumretú kožu, neškriabu ale pleť pekne vyhladia. Čo musím zdôrazniť, je vôňa masky. Vonia presne ako medovka, krásne prírodne. Vôňa vydrží aj po opláchnutí masky.

Maska s malými zrniečkami.
Oficiálny popis: Pleťová maska čistiaca je jemný emulzný prípravok, obsahujúci vyvážený komplex účinných látok, ktoré pokožku čistia, hydratujú a dodávajú pleti svieži a mladistvý vzhľad. Karité obsiahnuté v maske, má antioxidačné účinky, spomaľuje proces starnutia pokožky a vznik vrások. Ďalšie účinné zložky pleť ukľudňujú a hoja. Jemné zrnká dôkladne odstraňujú šupinky odumretej pokožky a povrchové nečistoty.

Zloženie:

Moje skúsenosti: Nezaznamenala som nejakú extra hydratáciu. Nemala som pleť ani vysušenú, len som mala pocit, že si potrebujem po maske naniesť hydratačný krém. Pleť naozaj po použití masky vyzerá sviežo, je taká žiarivá a zjednotená. Už po prvom použití. Neviem či maska spomaľuje starnutie pokožky a vznik vrások....mám 21 takže toto zatiaľ neriešim. Pleť je po použití ukľudnená, ale hojivé účinky som nezaznamenala. Peeling mi pleť pekne vyhladil a pokožku prekrvil. Preto pôsobí rozjasnene. Maska redukuje aj červené fľaky po akné, ale len mierne. Mám pocit, že mám krajšiu, sviežu pokožku aj na dotyk aj na pohľad. Za mňa je to celkom dobrá maska, na masku od Himalaya Herbals Neem mask však nemá. Ak nemáte problémy s akné, maska by vám mala vyhovovať a mali by ste mať peknú sviežu pleť.


Máte skúsenosti s touto maskou? Vyberáte si v drogérii produkty, ktoré poznáte z reklamy alebo radi skúšate aj menej známe značky?





3 komentáre:

  1. regina vede ;) měla jsem í vždycky ráda =) hlavně náplně do řasenek!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som skusala len ten regenerator na nechty a tuto masku.... Zatial som spokojna. Ine produkty som nenasla....a naplne do riaseniek???? To som ani nepocula o tom.

      Odstrániť
    2. nooo neznáš? Prostě malá tuba a v ní je černá náplň do řasenky, takže vlastně jen doplňuješ svoje oblíbené řasenky a nevyhazuješ peníze za nové řasenky a kartáčky =) Jenže se nedá skoro nikde sehnat =( Další věc od regíny je placenta na rty, od mala mi jí naši dávali na pusu a na nos když jsem měla rýmu...

      Odstrániť