piatok, 16. mája 2014

ZOEVA štetce ROSE GOLDEN LUXURY SET

Ahojte. Dnes mám pre vás recenziu na štetce ZOEVA. Na túto sadu som sa tešila najviac na svete :). Nie len preto, že to sú najkrajšie štetce, aké som kedy videla, ale hlavne preto, že všetky štetce ktoré som mala boli už zničené, alebo stáli za.... Chcela som vyskúšať niečo nové a o ZOEVE som čítala len samé pozitívne recenzie. Výber bol jasný. Išla som na stránku a tam na mňa vybehlo 1000 rôznych štetcov, vedela som, že
chcem celú sadu, tak som začala vyberať. Nevedela som sa rozhodnúť, kým som neuvidela sadu ROSE GOLDEN LUXURY SET.... to bola láska na prvý pohľad. Bohužiaľ boli vypredané, ale ja som si počkala (dva mesiace) a konečne boli dostupné. Neváhala som ani sekundu a hneď som ich objednávala, na druhý deň boli už vypredané. Mala som obrovské šťastie a moje malé lásky sú už doma :).

ZOEVA ROSE GLODEN LUXURY SET
Sada obsahuje osem štetcov, päť na tvár a tri štetce na líčenie očí. Sada stále 58 eur. Štetce prišli v hnedej taštičke, pribalené bolo aj látkové vrecúško. Štetce sú čierne, kombinované s ružovým zlatom a vyzerajú fakt luxusne. Myslím si, že sada obsahuje všetky základné štetce na perfektné líčenie očí a tváre. ZOEVA ma vždy prekvapí veľkosťou, teraz som čakala menšiu taštičku v ktorej budú štetce. Nevadí, využijem ju. Štetce prišli zabalené vo fóliách, tie väčšie mali aj také pevné púzdro. Štetce trošku "smrdia" novotou, asi ich operiem pred používaním. Inak im nemám čo vytknúť. Sú jemné, husté, pevne zasadené do rúčky, nič sa nehýbe, štetinky nevypadávajú, držia pevne. Štetce majú dokonalé detaily a sú vyrobené z kvalitných materiálov.








Prvý štetec ktorý je v tejto sade je POWDER, má veľmi jemné a husté štetinky. Ja som zvyknutá na trošku väčší štetec na púder, ale veľmi rada si odvyknem :D. Manipuluje sa s ním dobre, štetinky nevypadávajú a sú pevne zasadené. 

Druhý štetec je SILK FINISH. Má podobný tvar, ako POWDER, len má kratšie a pevnejšie štetinky. Je určený na nanášanie make-upu. Super je, že tie štetinky na tvári pevne usadia, neutekajú do strán, preto sa s ním ľahko manipuluje. Štetinky sú tiež veľmi jemné a make-up pekne rozotrú dostratena. Podľa mňa je lepší, ako ten klasický štetec na nanášanie make-upu. 


Na tento štetec som sa tešila úplne najviac. FACE SHAPE. Je určený na kontúrovanie tváre, keďže som v tom pomerne nováčik, potrebujem štetec, ktorý mi presne sadne do záhybov a všade tam, kde potrebujem kontúrovať. Na to je tento štetec úplne perfektný. Má dokonalú veľkosť, čiže sa dá s ním pracovať presne. Výsledok je dokonalý. Vyzerá podobne ako SILK FINISH ale v menšom.


Ďalší je, LUXE SHEER CHEEK. Je to skosený štetec na nanášanie líceniek. Má iné štetinky a je taký trošku "vypelíchaný". Štetinky však nevypadávajú držia pevne. Podobný štetec už mám, čiže z tohoto až takú radosť nemám. Ale aj tak je kráásny.


Posledný štetec na tvár je CONCEALER BUFFER. Je určený na nanášanie korektoru. Keďže ja mám veľa nedokonalostí určite ho využijem. Má takú veľkosť, že sa s ním dá pekne kontúrovať aj nos. Znova vyzerá podobne ako SILK FINISH len je ešte menší. 


Ďalší je už štetec na líčenie očí. LUXE SOFT DEFINER. Nemám mu čo vytknúť. Pracuje sa s ním super. Krásne sa s ním tieňuje. 

Ďalší štetec je LUXE PETIT CREASE. Je taký pevnejší, drží si tvar na viečku a štetinky neutekajú do strán. Skvelo sa s ním líči záhyb na očnom viečku. 

Posledný štetec je WING LINER. Má takú tenšiu rúčku, mne sa s ňou manipuluje dobre. Je skvelý na nanášanie linky ale aj na vytvarovanie obočia. Štetinky sú pekne skosené, rovno a do špičky. Má super tvar. 

To sú všetky štetce zo sady. Ja som nadmieru spokojná. Chýbajú mi tam ešte nejaké štetce na líčenie očí, ale ako som už spomínala, je to základná sada. Som fakt šťastnááá, najviac na svete, že sa mi ju podarilo objednať :). Páči sa vám tak, ako mne, alebo sa vám takáto farebná kombinácia nepáči? 



14 komentárov:

  1. Štětce jsou krásné! Černo-zlatá kombinace je top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam tiez rada tuto kombinaciu :).... Krajsie su ako klasicke so striebornou....

      Odstrániť
  2. Uf uf uf já vůbec nestíhám a článku jsem si nevšimla!!!! Nádherné, až budu mít čas celé to pročtu, to jsem zvědavá, jak jsi spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stále sa z nich tešííím....neverím, že sú konečne moje :)

      Odstrániť
  3. Vypadají vážně dobře a i hustota se mi zdá ok...já mám teď na cestě EcoTools, které se mi osvědčily a navíc jsou levné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Terezko gratuluji ke koupi a pořádně si je užij =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně tyhle štětce hrozně moc chci. Ujistila jsi mě, že je opravdu potřebuji. :D

    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite si na ne pockaj :).... Fakt su skvele :)

      Odstrániť
  6. vyzerajú fakt luxusne! skvelý nákup:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem si ich vynachváliť :) sú neskutočne krásne a super sa s nimi pracuje!

      Odstrániť
  7. Moja milovaná sada, milujem ju od prvého použitia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také bych je moc chtěla, snad si je někdy pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť