streda 21. mája 2014

Moji favoriti z kozmetiky netestovanej na zvieratách


Experimenty na zvieratách sú bohužiaľ stále rozšírené.  Veľa známych značiek svoju kozmetiku testuje na bezbranných zvieratách. Rozhodla som sa, že to nebudem podporovať  a preto sa postupne snažím prejsť na cruelty- free kozmetiku.  Existuje veľa zoznamov, kde sa uvádzajú firmy, ktoré testujú svoje produkty na zvieratách. Mne sa najdôveryhodnejší  zdá zoznam, ktorý na svojej stránke uvádza PETA.  Na niektorých produktoch nájdete aj rôzne označenia. Preto hľadajte symboly, ktoré sú na tomto obrázku. 


Moje obľúbené  cruelty-free značky kozmetiky:

1.   Himalaya herbals- všetky produkty ktoré som vyskúšala mi sadli perfektne. Najradšej mám masky na pleť Neem Mask a Peel-off Mask, hydratačný krém Nourishing Skin Cream, obľúbila som si aj zubné pasty ( dokonca aj zubné pasty sú testované na zvieratkách, z toho som bola fakt v šoku) a mám rada aj antiseptický krém. Himalaya herbals vyrába produkty určené na pleť, telo, vlasy aj zuby. Určite budem skúšať ďalšie produkty. Odrádza ma trošku dizajn produktov. 

  
2. GOSH cosmetics- Moja obľúbená značka dekoratívnej kozmetiky. Super laky, očné tiene, linky, púder. To všetko bez krutosti. 
3.  Artdeco- majú najlepšiu bázu pod očné tiene. Bez nej sa už nenalíčim. 
4.  Ziaja- fajn sprcháče J a starostlivosť o telo. Bohužiaľ výrobky na pleť mi nesedia. 
 5.  Alpa- alpa nevyrába len alpu J. Vyrábajú aj skvelý suchý šampón Amica, pleťovú vodu Amica (tá červená je najlepšia na vyrážky) detský olejček Aviril, čo vonia ako malé bábo. Všetko moji obľúbenci. 6. Kozmetika Marks and Spencer- skvelá voňavá starostlivosť o telo. Sprcháče, telové mlieka, maslá, mydlá, krémy na ruky, antibakteriálne gély, parfumy a kadečo iné


7. Balzamy na pery Hurraw- tieto balzamy sú neskutočné. Mám kokosový a čerešňový a neviem si ich vynachváliť. Krásne hydratujú, voňajú a starajú sa o moje pery. Určite ich vyskúšajte. 


8.  Zoeva- všimli ste si že veľa značiek je nemeckých? Zoeva má super linku v pere, tiene, umelé riasy a v neposlednom rade kozmetické štetce, tie sú top!
9.  Macadamia natural oil- kompletná starostlivosť na vlasy. Masky, šampóny, balzamy, olejček. Majú aj kefy z diviačích štetín alebo kefu podobnú obľúbenému tangle teezeru.


10.  Frosch- vyrábajú ekologické produkty. Voňavé mydlá ale aj všetky produkty, ktoré potrebujete do domácnosti. Pracie prášky, bytové parfumy, saponáty na riad, wc čističe a kadečo možné. Všetko netestované na zvieratách a šetrné k prírode.


Napriek tomu, že sa snažím nepodporovať značky, ktoré testujú na zvieratkách, sem tam mi do košíka padne aj taký produkt. Nie však zámerne. Zabudnem značku skontrolovať v zozname, alebo si prečítam nejakú dobrú recenziu na blogu a utekám nakupovať, až keď mám produkt doma, tak si uvedomím, že je testovaný na zvieratách. Čiže viem o tomto probléme, snažím sa s tým niečo urobiť a zmeniť to, napriek tomu sa sem tam pošmyknem. Ale aj snaha sa cení nie? 
A čo vy? Snažíte sa kupovať kozmetiku netestovanú na zvieratkách alebo to neriešite a kupujete si to, na čo ste zvyknutí? Poznáte tieto značky a vedeli ste, že netestujú na zvieratkách?
 

4 komentáre:

  1. znám, snažím se teď víc zaměřit na kosmetiku přírodní, ale kromě "zajíčka" koukám i na jiné certifikáty, protože mi jde spíš o složení. a většinou ty firmy, co dělají 100% přírodní a organic kosmetiku, na zvířatech netestují. mám ráda Mádaru, Kivvi, Faran, Saloos, Logonu, EDM...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ta prirodna kozmetika je top :).... Ale napriklad na plet mi nesadlo z prirodnej kozmetiky nic okrem himalaya herbsls. Ja mam velmi zvlastnu plet...

      Odstrániť
  2. Značka Macadamia natural oil je proste skvelá a tiež mám rada kozmetiku Lush.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť