štvrtok, 10. apríla 2014

Ako urýchliť rast vlasov?

Túto otázku si kladie veľa dievčat. Napíšem vám čo pomohlo mne. Celý život som mala dlhé vlasy, väčšinou svoju vlastnú farbu, potom som si vlasy nafarbila na červeno. Farbenie moje vlasy dosť oslabilo a zničilo. Červená farba je dosť zákerná, pretože sa veľmi rýchlo vymýva. Tým pádom si musíte vlasy častejšie farbiť, čo ich extrémne ničí. Ak uvažujete nad červenými vlasmi, odporúčam vám odtiene do oranžova, pretože sa vymývajú prirodzenejšie, ako tie červené odtiene. Potom farbu nemusíte aplikovať tak často.

Sorry za tak debilnú fotku, ale inú som z tej doby nenašla.

 Vlasy som mala z farbenia suché a poškodené, boli stále dlhé, ale už to nevyzeralo pekne. Navyše som sa chcela vrátiť ku svojej pôvodnej farbe a tak som si vlasy radikálne ostrihala a kaderníčka mi ich nafarbila na farbu podobnú mojej.

Po ostrihaní boli moje vlasy síce krátke ale opäť vo forme :).  Chvíľu som si užívala krátky strih, ale zacnelo sa mi za dlhými vlasmi. Cítila som sa krajšie. Preto som sa začala o vlasy starať intenzívnejšie. Vtedy sa mi však objavil druhý problém s vlasmi. Veľmi rýchlo som schudla a vlasy mi začali extrémne vypadávať a tak som starostlivosť zvýšila na maximum.



 Moja starostlivosť

Strava: Začala som konzumovať viac rýb. Do šalátu si pridávam slnečnicové semienka, ľanové semienka.....a všetky možné semienka :). Čo je veľmi dôležité, je vlasy posilňovať zvnútra. Vlasy sa mi spevnili a zlepšila sa aj moja pleť a nechty. 

Umývanie: Vlasy som si umývala dvakrát. Zbytočne ich to vysúšalo. Preto ich teraz umývam len raz. Vlasy si normálne namočím, šampón napením v dlaniach a nanesiem ho ku korienkom vlasov. Krúživými pohybmi si dôkladne umyjem vlasy pri korienkoch. Dĺžku vlasov si šampónom nepením. Vlasy potom osprchujem a dĺžky umyjem, len s tou penou, čo steká z korienkov pri sprchovaní. (šampón vlasy vysúša). Potom nanášam kondicionér alebo masku. Rozotriem ju do dĺžky vlasov a  zvyšok, ktorý mi zostane na rukách si nanesiem ku korienkom. Je dôležité, aby ste kondicionér aj masku dôkladne vypláchli. Vlasy po umytí zabalím do uteráka. V žiadnom prípade vlasy uterákom nesušte. Ničíte si tým povrch vlasu.


StarostlivosťZmenila som aj šampón. Najlepšie sú prírodné, alebo tie na citlivú pokožku. Momentálne sa chystám na šampón Balea sensitive s vitamínom B (ak by ste ho chceli vyskúšať tak pozor, balea má sensitive šampóny dva, tak sa uistite že máte ten s tým vitamínom B) vitamín B podporuje rast vlasov. Balzam a masku striedam, snažím sa prejsť na prírodné produkty. Po umytí používam olejček alebo balzam, ktorý sa neoplachuje.

Extra starostlivosť: Vyskúšajte kokosový alebo makadamový olej. Naneste si ho na noc,  tak aby boli vlasy v oleji obalené. Olej je potrebné dôkladne zmyť, preto si teraz musíte napeniť aj dĺžku vlasov. Inak by vlasy zostali mastné.

 
Úprava vlasov: Keď sú vlasy mokré, správajte sa ku nim šetrne. Rozčesávajte ich opatrne, najlepšie s hrebeňom, ktorý má riedke zúbky. Vyhnite sa tepelnej úprave. Ak však musíte, tak vždy používajte ochranný sprej pred teplom. Vlasy fénujte vždy v smere rastu. Obmedzte aj stylingové prípravky. Vlasy zbytočne zaťažujú 

Doplnková starostlivosť: Tabletiek podporujúcich rast vlasov som sa bála, pretože moje telo neznáša akékoľvek tabletky (vždy mi je zle). Navyše tabletky na rast vlasov sú veľmi drahé a ak by mi nesadli tak by to boli vyhodené peniaze. V dm drogérií som však našla tabletky Haar Vital Komplex mit Zink. Tieto tabletky kúpite len v dm, je to ich domáca značka. Stoja cca 2 eurá a je ich tam 60. Poctivo ich papám a čo ma prekvapilo, nie je mi z nich zle. Zatiaľ ich beriem len krátko, ale vlasy mi prestali  vypadávať, mám ich krásne husté. Tiež používam vodičky, ktoré stimulujú rast vlasov. Používala som bioaquanol a teraz som prešla na biohar. Obe vodičky naozaj fungujú. Trošku lepší je bioaquanol, ale biohar ma lepší aplikátor. Keď sa mi minie biohar, kúpim si bioaqaunol a prelejem ho do fľaštičky s aplikátorom :). Obe kúpite v lekárni do 10 eur.



To je z mojej starostlivosti všetko. Dúfam, že som to všetko zrozumiteľne popísala a že vám tento článok pomôže. Mne to naozaj pomáha. Vlasy mi rastú oveľa rýchlejšie a sú krásne husté. Napíšte mi do komentárov, či sa vám článok páčil a či niečo z mojich rád vyskúšate :)
                                                                                                    

5 komentárov:

  1. Ahoj, moc pěkný článek. Mám na tebe otázku. Vlasy mi hodně prořídly a vůbec nevím, co mám dělat. Zkoušela jsem všemožné šampóny a bůh ví, co všechno a přijde mi, že žádný nepomáhá. Nevíš o nějakém, poměrně účinném, který vlasům zamezí, alespoň trochu padat?
    Děkuji za odpověď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :).... Pri vypadavani vlasov hlavne pomoze upravena strava, jest ryby, semienka, orechy.... Sampon a rozne vodicky su len doplnkova starostlivost. Mne vyhovuje ten Balea sensitiv sampon s vitaminom B.... Celkovo je vitamin B prospesny vlasom. Tiez su dobre tie klasicke zihlavove sampony.... Dixi a podobne.... Dufam ze ti to pomoze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trstinová melasa a vit. C zaručene urýchlia rast vlasov ak k tomu pridáte masáž hlavy a oplachovanie prhľavou tak to bude super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pri vláskoch pozor na takýchto špekulantov https://zn.sk/internetom-siria-falosne-reklamy-na-pripravky-pre-rast-vlasov/

    OdpovedaťOdstrániť